Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Szacowany czas dostarczenia jest wskazany na stronie z Kosztami i terminami dostawy. Czas dostawy jest potrzebny na weryfikacje płatności, przygotowanie zamówienia oraz samą dostawę. Klient otrzyma wiadomość SMS / e-mail od kuriera o dostawie paczki w dniu złożenia zamówienia oraz w dniu dostawy.
Czy otrzymam e-mail potwierdzający moje zamówienie po dokonaniu zakupu?
Tak, po poprawnym złożeniu zamówienia, klient otrzymuje e-maila z potwierdzeniem. Tytuł e-maila - "Potwierdzenie zamówienia nr...".
Jeśli nie otrzymasz e-maila, sprawdź folder ze spamem na swoim serwerze pocztowym. Jeśli nie ma żadnych wiadomości, skontaktuj się z nami. Wyślemy wiadomość ponownie.
Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?
Numer zamówienia jest zawarty w tytule i treści e-maila z potwierdzeniem zamówienia "Potwierdzenie zamówienia nr...".
Kiedy otrzymam fakturę za mój zakup?Fakturę otrzymujesz razem z zamówionymi towarami. Faktury zawierające VAT są wystawiane dla wszystkich towarów zamówionych w sklepie internetowym Heydude.pl. Jeśli nie otrzymałeś faktury, skontaktuj się z obsługą klienta
poprzez e-mail.
Jak zapłacić za zamówienie, gdy wybiorę metodę płatności - Płatność przy odbiorze?
Jeśli wybrałeś metodę płatności - Płatność przy odbiorze, zamówienie jest opłacane bezpośrednio kurierowi.
Jak zwrócić towar?Procedura zwrotu jest określona na stronie internetowej –
zwracanie towarów.
Jak otrzymam zwrot pieniędzy?Procedura zwrotu jest określona na stronie internetowej –
zwracanie towarów.
Ile czasu trwa otrzymanie zwrotu za zwrócony produkt?
Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania paczki. Należna kwota zostanie zaksięgowana na twoim koncie w ciągu 14 dni roboczych.
Co powinienem zrobić, jeśli otrzymane produkty nie odpowiadają mojemu zamówieniu?
Jeśli otrzymasz produkty, które nie pasują do twojego zamówienia (uszkodzenia, błędny model, kolor lub rozmiar), skontaktuj się z Obsługą Klienta poprzez e-mail.